LG ile 3D Transformers: Dark of the Moon keyfi

Posted: Temmuz 7, 2011 in Smart Phone, Tablet PC, Teknoloji
Etiketler:, , , , , , ,


Daha önce de çeşitli ürünlerinin lansmanlarına blogcuları davet eden LG, bu sefer bizi farklı bir etkinliğe davet etti. Blog yazmanın diğer eğlenceli kısmı bu tür davetler olsa gerek. Bu sefer davet aldığım etkinlik İstanbul Kanyon AVM Cinebonus sinemasında RealD 3D teknolojisiyle Transformers: Dark of the Moon izlemeydi. Sinemalara  yaklaşık bir hafta önce giren bu filme zaten gitmek istiyordum, bu davet üzerine çok sevindim ve hemen kabul ettim.

Bundan bir önceki sinemada 3D deneyimim aktif gözlüklerle Karayip Korsanları olmuştu ancak filmi yarısında salonu terk etmek zorunda kalmıştım. Yaşadığım baş ağrısı ve bulantı nedeniyle hayatımda ilk defa bir filmi yarısında terk etmiştim.

Dünkü 18:30 seansı için biraz erken gittim ve LG yetkilileri ile biraz sohbet ettik. Yanlarında Cinema 3D TV serisinde kullanılan ve RealD 3D filmlere de uygun FPR tipi gözlükleri getirmişlerdi ve bunlardan hepimize dağıttılar. Kalabalık bir gruptuk ve sinemada verilen gözlükler siyah olduğu için biz gözlüklerimiz ile rengarenk girdik salona.

Gittiğim en iyi Cinebonus salonu olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Koltuklar gayet rahat, perde büyüklüğü yeterliydi. Ses sistemini çok fazla beğenmedim açıkçası ama fena değildi. Bir yarım saat kadar reklam izledik ve film 19:00 civarı başladı. Sinemadaki herkes arka sıralardan koltuk seçmiş ancak gerçek 3D yakından izlenilir diyerek ben ön sıraları tercih ettim. Tabii bunu yapmanız için altyazıları takip etmeye ihtiyacınızın olmaması şart. Devam niteliğindeki filmlere hep bir önyargıyla giderim ancak bu filmden çok keyif aldığımı söyleyebilirim. Özellikle Optimus Prime ve Bumblebee’yi yeniden görmek çok keyifliydi.


Bu filmle beraber pasif gözlük teknolojisinin ne kadar iyi olduğunu bir kez daha anlamış oldum.  Salonda 3 saat civarı kalmamıza rağmen en ufak bir rahatsızlık yaşamadım, ne göz ne de baş ağrısı. Ayrıca görüntüler daha parlak ve akıcı geliyor bu gözlükler ile. Filmin çekim açıları da 3D ye gayet uygun olması ve perdeye yakın oturmam nedeniyle çok keyifli bir film deneyimi geçirdiğimi söyleyebilirim. Teşekkürler LG Teşekkürler Transformers🙂 .

                  www.smartphonetr.com

Yorumlar
  1. hatice diyor ki:

    Orada olmayı çok isterdim. 3D cınema TV FPR gözlüğü teknolojisinin rahatlığını bende yaşamak isterdim.

Bir Cevap Yazın

