En iyi Tablet Bilgisayarlar

Posted: Ekim 19, 2011 in Tablet PC
Etiketler:, , , , , , ,

Apple iPad’e en iyi alternatif 5 tablet!

2010 yılının ikinci çeyreğinde Apple ile başlayan tablet çılgınlığı tüm dünyayı kasıp kavuruyor. Bir çok büyük elektronik firma kendi tabletlerini piyasaya sürerek kendisini göstermeye çalıştı, ancak bu güne kadar Apple iPad kalitesini yakalamış başka bir tablet bulmak gerçekten zor.

Apple, Dell ve BlackBerry tabletlerinde kendi işletim sistemlerini kullanırken diğer tabletlerin neredeyse hepsi Google’un Android işletim sistemini kullanıyor. Belki bu tabletlerin neden fiyatlarının yüksek olduğunu açıklamaya yetiyordur işletim sistemleri. Ancak emin olabilirsiniz ki Android işletim sistemi diğer bir çok işletim sisteminden daha çok özellik içeriyor ve daha kolay kişiselleştirilebiliyor.

Fiyat olarak gayet yüksek olan iPad’e alternatif tabletlerin hangileri olduğuna karar verebilmek gerçekten zor. Bir buçuk sene içerisinde neredeyse bir tablet çöplüğü içerisinde yüzüyoruz. Her gün yeni bir tablet, ve her yerde yeni bir tablet çıkacağı reklamları. Peki bunlar içerisinde en iyileri hangileri? Gelin birlikte bir göz atalım…

LG Optimus Pad


LG Optimus Pad, özellikle 3D video ve fotoğraf çekimi ile öne çıkıyor. Çift çekirdekli işlemcisi ile gayet hızlı çalışıyor ancak tek dezavantajı ekranının 3D izlemeye olanak vermemesi. Yane 3D olarak çektiğiniz filmi izlemek için ne yazıkki bir 3D monitör ya da 3D TV’ye ihtiyacınız var. Android 3.0 Honeycomb işletim sistemi ile gelen LG Optimus Pad taşınabilirlik ve ağırlığı ile de kendisini gösteriyor.

Özellikleri: Android 3.0, 1GHz Tegra 2 CPU, 1GB RAM, 32GB storage, 8.9-inch kapasitif ekran 1024x768p,  2x 5MP arka kamera (3D çekimi için dual kamera), 2MP front-facing camera, 630g.

Asus Eee Pad Transformer

Yine çift çekirdekli bir işlemci ile gelen bu tablet pc donanımsal klavye ile kendini gösteriyor. Donanımsal klavyesi ile satılan bu tablet pc gerçek bir netbook ve tablet deneyimini sizler için birleştirmiş durumda…

Özellikleri: Android 3.0, Nvidia Tegra 2 dual-core CPU, 10.1-inch capacitive ekran 1280x800p, tam boyutlu klavye & Mouse touchpad, kart okuyucu, HDMI-çıkışı, ön ve arka kamera

 

Motorola Xoom

Motorola tarafından çıkartılmış Android cihaz. İlk çıktığında dünyanın en güçlü tableti olarak lanse edildi. Her ne kadar yeni çıkan tabletler daha iyi performans gösterse de Motorola Xoom kendisini en iyiler arasında bulabilmeyi başardı. Yine çift çekirdekli 1Ghz CPU’ya sahip bu cihaz 1GB RAM’ı da donanımında barındırıyor.  32 GB hafızaya sahip bu cihaz en büyük eleştiriyi fiyatları yüzünden almıştı.

Özellikleri: Android 3.0, Nvidia Tegra 2 dual-core CPU, 1GB RAM, 32GB Flash storage, 10.1-inch Kapasitif LCD 1280x800p, proximity sensoru, ambient light sensörü, barometre, giroscope, 5MP arka, 2MP ön kamera, 3G, 730g.

 

BlackBerry PlayBook


Dünyanın önde gelen akıllı telefon üreticilerinden olan RIM’in BlackBerry markası adı altında üretmiş olduğu tablet. Genellikle iş hayatına yönelik işlevleri olduğundan dolayı pek fazla tercih edilmiyor olsa bile, tek sıkıntısının işletim sistemindeki ufak tefek kısıtlamalar ve uygulama azlığı diyebiliriz. Tasarım olarak iş hayatına daha yatkın olduğu için, tek elinizle tutup diğer elinizle işlem yapabilmeniz gerçekten çok rahat oluyor.

Özellikleri: BlackBerry Tablet OS (QNX), 1GHz Cortex A9 dual core CPU, 1GB RAM, 7-inch capacitive LCD at 1024×600, 3MP ön kamera, 5MP arka kamera, 400g.

HTC Flyer

Android işletim sisteminin ilk müşterilerinden olan HTC firmasının çıkartmış olduğu gayet etkileyici bir tablet pc. 1.5 Ghz işlemcisi ve 1GB RAM’ı ile gerçekten uçuyormuş hissine kapılabilirsiniz ancak kötü yanı şarjının çok dayanmaması ve teknik servisinin gerçekten çok büyük sorunlarının olması.

Özellikler: Android 2.3, 1.5GHz Snapdragon(tek çekirdekli), 1GB RAM, 32GB hafıza, 7-inch capacitive LCD at 1024×600, 5MP arka, 3MP ön kamera, 3G, 415g.

www.smartphonetr.com

Yorumlar
  1. gulsah diyor ki:

    bende motorolanın hiç beğenmedim tabletini hiç olmamış.

  2. hatice diyor ki:

    Benim favorim LG optimus Pad, kesinlikle her açıdan istediğim gibi ..

  3. gulsah diyor ki:

    htc de geliştirdi kendisini. ama benimde favorim lg

  4. can diyor ki:

    Blackberry playbook hiç benim düşündüğüm gibi çıkmadı gerçekten çok kötü, hiç tavsiye etmem.

  5. aydan diyor ki:

    Diğer markaları bilmem ama motorola xoom’ u kullandım ve hiç memnun kalmadım. Sadece verdiğim paraya üzüldüm.

  6. gulsah diyor ki:

    Blackberry mi kötü gercekten

  7. yağız diyor ki:

    Bana göre en iyi tablet optimus pad, kullananlar varsa kalitesini iyi bilir.

  8. sadem diyor ki:

    Ben optimus pad kullanıyorum, çokta memnunum. Düşünenler varsa kesinlikle tavsiye ederim.

Bir Cevap Yazın

