Nokia’nın yeni telefonları !

Posted: Ekim 28, 2011 in Smart Phone
Etiketler:, , , ,

Nokia’nın yeni telefonları!

Finlandiyalı mobil iletişim aletleri üreticisi Nokia Çarşamba günü, Microsoft şirketinin Windows Phone işletim sistemini kullanan ilk telefonlarını tanıttı.

Nokia’nın CEO’su Stephen A. Elop, 420 Euro’dan satılacak olan dokunmatik ekranlı Lumia 800 ve 270 Euro fiyatla piyasaya çıkacak olan Lumia 710 modellerini tanıttı.
İki cihaz da hali hazırda Avrupa’daki 6 ülkede satışa başlayacak ve daha sonra bu yıl içerisinde Asya’nın bir kısmında da satışa çıkmış olacak. Diğer telefonlar Amerika Birleşik Devletleri’nde
piyasaya sürülecek, ancak bunun için en erken tarih 2012.

Analistler, Nokia akıllı telefonlarının sekiz aylık Microsoft ile çalışması sonucunda iki şirketinde bu piyasalarda dominant olabileceğini söylüyor. Biliyorsunuz ki dünyadaki bilgisayarların en az yüzde
 80’i Microsoft Windows işletim sistemi kullanıyor.
Nokia ile yapılan ortaklık, Microsoft’un Mobil İşletim Sistemi alanında da dominant olmasını sağlayabilir.

Bu yeni atak, Apple ve Google’ın şu anda hakim olduğu akıllı telefon pazarında keybetmiş olduğu o parlak günleri tekrar kazandırabilir. Nokia, işletim sisteminin çok daha kullanıcı dostu olduğu ve
 kontrollü olduğunu söylüyor.

Pete Cunningham “Nokia’nın gerçekten böyle bir şeye ihtiyacı vardı, bu Nokia için yeni bir başlangıç” diyerek özetliyor durumu. Bu durumun Nokia’nın tekrar oyuna dahil olmasını
sağlayacağından ümitli olduğunu da açıklamasına ekliyor.

Nokia’nın Amerika için üreteceği telefon modellerinde Verizon Wireless şirketi için CDMA standart olarakta gelecek. Elop, Nokia’nın mobil operatörlerin sözünü çok
iyi dinlediğini ve daha esnetilebilir mobil cihazlar üretmeye çabaladıklarını söylüyor.

www.smartphonetr.com

Yorumlar
  1. hatice diyor ki:

    Nokia için üzülüyordum ama pes etmemesine sevindim. Bu sefer istedikleri başarıya belki ulaşırlar.

  2. gulsah diyor ki:

    nokia son çırpınıslarını veriyor. insallah dirilebilirler.

  3. hakan diyor ki:

    Nokia artık çok zor ayağa kalkar. Çünkü çok geri kaldı.

  4. aydan diyor ki:

    Nokia için çok üzüldüm ama çabuk toparlayacağına inanıyorum.

  5. selçuk diyor ki:

    Nokia android uygulamalarında başarılı olamadı. Ayrıca ben bir ara e71 modelini kullandım, işlemcileri çok yavaş. O yüzden kimseye tavsiye etmem.

  6. gözde diyor ki:

    Nokia aslında sağlamlık açısından güzel kaliteli ama android olarak çok başarısız.

  7. cansu diyor ki:

    nokia artık zor toparlar bence

Bir Cevap Yazın

